Vertaling van "Muscati" in Pools
We konden deze vermelding niet vinden. Er worden benaderende resultaten weergegeven. Controleer je spelling of stel voor deze term aan het woordenboek toe te voegen.
It eventually became the permanent residence of Paolo Parisio Muscati.
W końcu stał się on stałą rezydencją Paola Parisio Muscati.
From 25 January to 14 May 1841, Lord Lynedoch, a personal friend of Parisio Muscati, also took up temporary residence at the palace during his stay in Malta.
Od 25 stycznia do 14 maja 1841, Lord Lynedoch, bliski przyjaciel Parisio Muscati, również kwaterował w pałacu, podczas swojego pobytu na Malcie.
Eventually, it was inherited by Anna Muscati, who married Domenico Parisio.
W końcu został odziedziczony przez Annę Muscati, która poślubiła Domenica Parisio.
Following the Maltese uprising against French rule, Parisio Muscati left Valletta to join the Maltese insurgents, where he commanded the Naxxar battalion.
W następstwie powstania Maltańczyków przeciwko Francuzom, Parisio Muscati wyjechał z Valletty, aby dołączyć do powstańców, gdzie dowodził batalionem ochotników z Naxxar.
By the late 18th century, the palace belonged to Paolo Parisio Muscati, who named the building Palazzo Parisio.
W późnych latach XVIII w. pałac należał do Paolo Parisio Muscati, który nazwał budynek Palazzo Parisio.
It was built in the 16th century by the Muscati family, and it eventually passed into the hands of the Parisio Muscati, de Piro and Strickland families.
Została zbudowana w XVI w. przez rodzinę Muscati, w końcu trafiła w ręce rodzin Parisio Muscati, de Piro oraz Strickland.
In 1797, it was inherited by Paolo Parisio Muscati, and it was passed to his wife Antonia Muscati Xara following his death in 1841.
W 1797 willa została odziedziczona przez Paola Parisio Muscati, a po jego śmierci w 1841 przeszła w ręce żony - Antonii Muscati Xara.
Following Parisio Muscati's death in December 1841, the palace was passed to his wife Antonia Muscati Xara.
W następstwie śmierci Parisio Muscati, w grudniu 1841, pałac przeszedł w ręce jego żony, Antonii Muscati Xara.
It was built in the 1740s by Domenico Sceberras, and eventually passed into the hands of the Muscati and Parisio Muscati families.
XVIII wieku przez Domenico Sceberrasa, i w końcu przeszedł w ręce rodzin Muscati oraz Parisio Muscati.